Ir ao buscador de resolucións.
Inicio » Acceso a información pública
Nesta sección recóllense as resolucións das solicitudes de acceso á información pública recibidas pola Valedora do Pobo a partires do ano 2017, previa disociación dos datos de carácter personal. Na nosa aposta pola transparencia publicamos todas as resolucións, independentemente de que sexan estimatorias ou desestimatorias.
Ir ao buscador de resolucións.
Ir ao buscador de resolucións.
Ir ao buscador de resolucións.
Ir ao buscador de resolucións.
De acordo coa normativa vixente, todas as persoas teñen dereito a acceder á información de carácter público da institución da Valedora do Pobo.
A información da Valedora do Pobo, que é pública e está suxeita ao dereito de acceso, é a constituída polos contidos ou documentos, en calquera formato ou soporte, que obren no seu poder e fosen elaborados ou adquiridos no exercicio das súas funcións en relación coas súas actividades suxeitas a Dereito Administrativo. Enténdese por actividades suxeitas a Dereito Administrativo os actos e disposicións en materia de persoal, administración e xestión patrimonial.
Podes presentar a correspondente solicitude dirixida ao noso rexistro (rexistro@valedordopobo.gal), presencialmente, por correo ordinario, ou ben a través do correo electrónico ou ben no buzón:
transparencia@valedordopobo.gal
Para que poidamos tramitar a túa solicitude, debe constar:
Identidade do solicitante verificable a través do DNI ou número de pasaporte.
Información solicitada.
Dirección de contacto, preferiblemente electrónica para facilitar a comunicación.
Cumprimente o formulario que encontrará nesta páxina cos seus datos persoais e toda a información solicitada.
Envíe un correo electrónico a:
valedor@valedordopobo.gal
rexistro@valedordopobo.gal
transparencia@valedordopobo.gal
O correo debe incluír os seguintes datos:
No seu caso, a modalidade que se prefira para acceder á información solicitada.
* Os datos rexistrados nos nosos ficheiros informatizados, a partir dos facilitados por vostede, son confidenciais e só poderán ser utilizados para a investigación da súa petición e para o envío de información en relación coa mesma.
De acordo coa Instrucción da Valedora do Pobo de 24 de Marzo de 1997 (DOG 18-04-1997), conforme ao previsto na Ley Orgánica 15/1999, del 13 de decembro, de Protección de datos de carácter persoal, vostede ten dereito a solicitar que lle sexan consultados, actualizados ou cancelados todos os datos facilitados.
No caso de non dispoñer de dirección de correo electrónico, pode enviar unha carta a:
Valedor do Pobo
Rúa do Hórreo 65
15700 Santiago de Compostela
A carta debe incluír vos seguintes datos:
No seu caso, a modalidade que se prefira para acceder á información solicitada.
* Os datos rexistrados nos nosos ficheiros informatizados, a partir dos facilitados por vostede, son confidenciais e só poderán ser utilizados para a investigación da súa petición e para o envío de información en relación coa mesma.
De acordo coa Instrucción do Valedor do Pobo de 24 de Marzo de 1997 (DOG 18-04-1997), conforme ao previsto na Ley Orgánica 15/1999, del 13 de decembro, de Protección de datos de carácter persoal, vostede ten dereito a solicitar que lle sexan consultados, actualizados ou cancelados todos os datos facilitados.
Pode dirixirse á sede da Valedora do Pobo, onde será amablemente atendido.
Rúa do Hórreo, núm. 65
Santiago de Compostela
Horario de 9.00 h. a 14.00 h y de 16.30 a 19 horas
Enténdese por información pública os contidos ou documentos, calquera que sexa o seu formato ou soporte, que consten en poder dalgún dos suxeitos incluídos no ámbito de aplicación da Lei de transparencia e bo goberno e que fosen elaborados ou adquiridos en exercicio das súas funcións. Así mesmo, considerarase información pública a producida polas entidades que presten servizos públicos ou exerzan potestades administrativas, nos termos previstos no artigo 4 da Lei de transparencia e bo goberno.
O dereito de acceso á información pública exércese conforme ao procedemento establecido na normativa actual, Lei 1/2016, do 18 de xaneiro, de transparencia e bo goberno de Galicia e na Lei 19/2013, do 9 de decembro, de transparencia, acceso á información pública e bo goberno.
A actual normativa garante á cidadanía:
O uso da información obtida sen necesidade de autorización previa e sen máis limitacións que as derivadas desta ou outras leis.
A recepción da información pública en formato electrónico ou en papel, segundo indicase a persoa solicitante.
A recepción da información pública na lingua oficial de Galicia na que a solicite.
O coñecemento das taxas e prezos que, no seu caso, sexan esixibles para a obtención de copias ou para a transposición da información a formatos diferentes do orixinal.
A realización de propostas e suxestións tanto ao redor da información demandada e aos formatos, programas ou linguaxes informáticos empregados.
Gran parte da información pública accesible atópase publicada na web institucional. Por esta razón, recomendamos que visites a mesma para comprobar que a información solicitada non se atopa dispoñible alí.
A resolución á solicitude de acceso poderá limitarse neste caso a indicar ao solicitante como acceder a ela, se dita información xa foi publicada na web.
Efectivamente ten límites e aparecen sinalados no artigo 14 da Lei 19/2013, do 9 de decembro, de transparencia, acceso á información pública e bo goberno.
Así, o dereito de acceso poderá ser limitado cando acceder á información supoña un prexuízo para:
A seguridade nacional.
A defensa.
As relacións exteriores.
A seguridade pública.
A prevención, investigación e sanción dos ilícitos penais, administrativos ou disciplinarios.
A igualdade das partes nos procesos xudiciais e a tutela xudicial efectiva.
As funcións administrativas de vixilancia, inspección e control.
Os intereses económicos e comerciais.
A política económica e monetaria.
O segredo profesional e a propiedade intelectual e industrial.
A garantía da confidencialidade ou o segredo requirido en procesos de toma de decisión.
A protección do medio ambiente.
A aplicación dos límites será xustificada e proporcionada ao seu obxecto e finalidade de protección e atenderá ás circunstancias do caso concreto, especialmente á concorrencia dun interese público ou privado superior que xustifique o acceso.
O procedemento para o exercicio do dereito de acceso iniciarase coa presentación da correspondente solicitude, que deberá dirixirse, neste caso, á Valedora do Pobo, titular da información.
Na solicitude, que poderá presentarse por calquera medio, debe constar:
No seu caso, a modalidad que se prefira para acceder á información solicitada.
O solicitante non está obrigado a motivar a súa solicitude de acceso á información. Con todo, poderá expoñer os motivos polos que solicita a información e que poderán ser tidos en conta cando se dite a resolución. Con todo, a ausencia de motivación non será por se mesma causa de rexeitamento da solicitude.
Se inadmitirán a trámite, mediante resolución motivada, as solicitudes:
Que se refiran a información que estea en curso de elaboración ou de publicación xeral.
Referidas a información que teña carácter auxiliar ou de apoio como a contida en notas, borradores, opinións, resumos, comunicacións e informes internos ou entre órganos ou entidades administrativas.
Relativas a información para cuxa divulgación sexa necesaria unha acción previa de reelaboración.
Dirixidas a este órgano, en cuxo poder non obre a información cando se descoñeza o órgano competente.
Que sexan manifestamente repetitivas ou teñan un carácter abusivo non xustificado coa finalidade da normativa de transparencia.
O prazo xeral de resposta en contestación á solicitude de información é dun mes desde a súa recepción. Este prazo é ampliable a un mes máis cando o volume ou a complexidade da información solicitada o faga necesario.
Contra toda resolución expresa ou presunta en materia de acceso ditada pola Valedora do Pobo e segundo o previsto na normativa, só caberá a interposición de recurso contencioso-administrativo.
NOTA: De acordo con a Lei Orgánica de Protección de Datos 15/1999 e o seu regulamento de desenvolvemento RD1720/2007, Ou VALEDORA DO POBO infórmalle de que os datos persoais que vostede nos facilita de forma voluntaria a través dos nosos medios de recollida de información serán incorporados a ficheiros automatizados e/ou manuais cuxo titular é o VALEDORA DO POBO e que teñen como finalidade a xestión de contactos e xestión de visitas / actividades (segundo Resolución do Valedora do Pobo do 30 de outubro de 2014 (DOGA 10-11-2014) e xestión de que queixas (segundo Resolución da Valedora do Pobo do 1 de decembro do 2008 ( DOGA 5-12-2008), ademais doutras funcións para o funcionamento interno da institución.
Pode exercitar os dereitos de acceso, rectificación, cancelación e oposición ao tratamento dos seus datos persoais en calquera momento mediante un escrito (achegando fotocopia DNI) dirixido a VALEDORA DO POBO, RUA DO HORREO Nº 65, 15700 – SANTIAGO DE COMPOSTELA (A Coruña).
Queres visitarnos?
Rúa do Hórreo, 65.
Santiago de Compostela
A Coruña (España)
15702
De 9.00 a 14.00 e de 16:30 a 19.00
(de luns a xoves)
Venres de 9.00 a 14.00
Horario de verán