Milagros Otero recibiu nos últimos meses queixas de persoas usuarias dos servizos regulares afectadas pola ausencia de información ante a supresión ou modificación no servizo de transporte que utilizan principalmente para acudir ao posto de traballo ou a consultas médicas.
Santiago de Compostela, 22 de novembro de 2017. A valedora do pobo, Milagros Otero Parga, coƱeceu que a Xunta de Galicia vai atender unha das demandas mĆ”is habituais dos Ā usuarios dos servizos de transporte regular de viaxeiros na nosa comunidade. A valedorĆa abriu este verĆ”n unha actuación de oficio tras escoitar as queixas de viaxeiros procedentes de contornas rurais acerca da falta de información cando se producen cambios ou incidentes nas liƱas e os trastornos que estas situacións lles ocasionan. Precisamente o tema do transporte Ć© un dos que marcou a axenda nas visitas que a valedora do pobo realizou nos Ćŗltimos meses a diferentes concellos de Galicia. Ā As peticións de mellora repĆtense principalmente en concellos mĆ”is pequenos e cunha configuración mĆ”is rural. Neles, os usuarios refiren utilizar o transporte por estrada para acudir aos seus postos de traballo ou a servizos mĆ©dicos non dispoƱibles nos seus lugares de residencia.
Tras dirixirse Ć” ConsellerĆa de Infraestruturas e Vivenda para pedir informe, este departamento da Xunta de Galicia comunicou Ć” valedorĆa a posta en marcha de determinadas medidas que permitirĆ”n minimizar as molestias ocasionadas polas incidencias. A nova planificación dos servizos de transporte pĆŗblico entrou en vigor o pasado mes de agosto. Os contratistas das liƱas teƱen a obriga de editar e divulgar material de cartelerĆa e folletos con información sobre horarios e paradas que deben poƱer a dispor dos usuarios en estacións de autobuses e centros de ampla demanda como centros de saĆŗde, concellos, colexios, mercados, centros sociais, etc. A Xunta tamĆ©n lles pide que informen das alteracións no servizo nos medios locais de comunicación de mĆ”xima difusión. A omisión de obrigas relacionadas coa calidade na prestación do servizo pode supor penalidades para o adxudicatario.
A institución do Valedor do Pobo Ć© consciente da complexidade que supón adaptar o transporte Ć” dobre necesidade de satisfacer a demanda recorrente ou diaria nas contornas urbanas, mantendo un transporte sustentable nas zonas rurais. Avanzar na mellora da calidade do servizo vĆ©n responder a unha inquedanza reflectida con frecuencia Ć” valedora nos encontros de atención directa Ć” cidadanĆa. A supresión de liƱas ou servizos, os cambios nas rutas e conexións foron obxecto de queixas individuais ou colectivas nos Ćŗltimos meses. Este verĆ”n formulĆ”ronse reclamacións concretas nas que os usuarios botaban en falla ter disposto de información concreta sobre cambios de rutas, liƱas, conexións ou horarios con certa previsión.
Froito da sĆŗa preocupación, e coa información recibida, a valedora do pobo confĆa en que se mellore a atención outorgada Ć”s persoas usuarias, o que se traducirĆ” nunha maior calidade na prestación do servizo de transporte da cidadanĆa por estrada.
The comments are closed.